Verzendinformatie


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen de pakketten met PostNL.

 

- Binnen Nederland: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, morgen in huis.

 

* Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip. Daarnaast gelden de bovenstaande levertijden voor de artikelen die wij zelf op voorraad hebben liggen.

 

Je ontvangt per mail een track & trace code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

 

Ben je niet thuis als we jouw pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger jouw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen ze op de volgende bezorg dag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs.

 

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

 

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

Ze bewaren jouw pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen ze het terug naar de afzender.

 

* Normaal gesproken worden bestellingen binnen Nederland binnen twee werkdagen bezorgd. Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip.

Worden er verzendkosten berekend?

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen vanaf €40.

Voor bestellingen onder de €40 brengen wij €4,95 in rekening.

Retourneren

De kosten voor het retourneren van een product zijn voor rekening van de klant. Het product kan inclusief retourformulier, volgens de voorwaarden, worden geretourneerd naar : 

La Piola 
Brugstraat 5A-11 
6041 EP Roermond

 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Graag zelfs! We vinden het gezellig als je bij ons langs komt. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je jouw bestelling bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

 

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?

Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.
Klantenservice